Cena za vytvorenie eshopu – aká je optimálna cena ?

cena za vytvorenie eshopu

Ceny za tvorbu eshopu sú diametrálne odlišné. Vždy pozerajte na pomer ena / výkon, teda čo za danú cenu dostanete, akú funkcionalitu, ale aj akú technickú podporu. Či len emailovú podporu, alebo aj telefonickú prípadne aj marketingovú. Je dobré dať  tvorbu e-shopu do rúk dodávateľa, ktorý Vám vie vždy promptne poradiť, prípadne nasmerovať Vás na správne riešenie Vášho problému.

Začneme od zdanlivo najlacnejšieho riešenia tvorby eshopu. Tým je samozrejme prenájom. Mesačne platíte „len“ napríklad 20, 30, 40€, avšak ak to rozpočítate ročne, rýchlo zistíťe že po roku – dvoch začnete vlastný eshop preplácať. Ak to s tvorbou eshopu myslíte naozaj vážne, potom zrejme budete chcieť vlastný eshop prevádzkovať na stálo. Preto platiť každý rok za prenájom nieje také výhodné ako zakúpiť vlastný eshop jednorázovo.

Pri jednorázovej kúpe máte opäť rôzne možnosti. Možno ste už narazili na ponuky typu tvorba eshopu za 50 – 100 – 150€. Takéto ponuky sú vačšinou od neskúseného človeka, ktorý často krát nemá na túto činnosť ani založenú živnosť. Väčšinou za túto cenu dostanete e-shop narýchlo „zbúchaný“, no technickej podpory sa Vám už nedostane buď z dôvodu neochoty, alebo nevedomosti. O marketingovej podpore nehovoriac.

Rozhodnite sa pre vytvorenie eshopu už teraz. Za cenu 699€, prípadne 999€ dostanete kompletnú funkcionalitu pre tvorbu e-shopu za ktorú sa nebudete musieť hanbiť vrátane technickej a marketingovej podpory. Naviac máte v cene aj školenie, takže ovládanie eshopu zvládnete ľavou zadnou. Pre viac informácii o ponuke navštívte tento odkaz.

vytvorenie eshopu

Ďalej tu máme „veľkých hráčov“ teda firmy, ktoré zamestnávajú desiatky ľudí, preto samozrejme nemôžu ponúkať konkurenčné ceny v podobe 300€ za tvorbu eshopu, nakoľko by to nepokrylo ich náklady na personál. Väčšinou tieto firmy ponúkajú svoje vlastné eshopové riešenie, ktoré sami vyvinuli, čo je ďalšie merítko pre vyššiu cenu ako ponúka konkurencia. O kvalitne odvedenej práci nepochybujeme, avšak väčšina začínajúcich podnikateľov si nemôže dovoliť dať za tvorbu eshopu rádovo niekoľko tisíc €, preto je vhodné spraviť kompromis v podobe napríklad v podobe nasledovného riešenia.